Missade som vanligt...

.. att skriva lite...

En av tjejerna på jobbet gjorde nån slags magoperation för ca 1 år sen och har gått ner 68kg!! Dessutom så har en av mina närmare tjejer fått kallelse till att göra liknande...
Jag beundrar dem båda och tycker "way to go girls"... Och samtidigt så blir jag lite nedstämd... Jag lyckades gå ner i vikt med hjälp av tabletter och höll vikten bra, men sen gick de uppåt igen... Nu vill jag gå ner typ 4-5 kg och känna mig stark, bra och trivas med mig själv!!! Såå nu måste jag verkligen BESTÄMMA MIG för att lyckas!

Jag ska åka hem idag och gå igenom mina GI kokböcker och göra matsedel inkl mellis!! BASTA!!! Skulle dessutom vara kul att typ tappa några kilo INNAN Kreta resan...

Tankarna snurrar för mig och jag har iaf varit ute och gått mycket, drar iväg med Maya minst 30 min (typ 2ggr/dag) för att jag ska känna mig bättre.

Kommentera här: