Härlig dag idag

och jag jobbade hemifrån, mycket möte hela förmiddagen, men jag lyckades packa ihop sängkläderna för en tvätt. Fortsatte med möten och sen mötte jag upp Julia (min brorsdotter) i hundgården med båda hundarna för hon ville umgås lite med dem... Vi var där och gick sen upp till morsan o farsan för att jag skulle ju hem och ha fler möten :(
Iallafall när sambon ringde så sa han att han fått julklapp av jobbet (lyllos honom) och det var ju påslakanset så jag behövde inte ta fram något annat :)

När han sedan kom hem kollade vi på det och skulle fixa till bädderiet, men så behövde han ju nya yxor till fredag när han ska på julfest med jobbet så vi drog till Handens Centrum och Dressman - han hittade både kavaj och byxor.. Lite avis blev jag så jag köpte mig 2 kavajer och 1 linne (för att vara uppklädd på jobbet) och det även att de inte fanns pengar...

Lite bilder...





Han blev lite sne, men han ser bra ut ändå :)

Kommentera här: