Lugn söndag...

...var planerad och jag skulle fokusera på att läsa min nya bok.. men men först järnet till MediaMarket för sambon behövde nytt grafikkort och hittade en hundgård i Huddinge som Maya fick springa lite i, fast de va inga hundkompisar där..
Sen så skulle sambon köra iväg några reservdelar till Corvettestolarna och då följde Maya och jag med och blev avsläppta vid hundgården i Huddinge (igen) och hade med mig fotboll så vi skulle leka lite, men vi träffade 3 st hundar där så Maya fick nya kompisar.. Härliga killar va de och deras husse o matte jobbade som dogwalker och bodde i Hagsätra, trevliga människor som verkligen var entusiasmerande med deras energier och drivkrafter.

Väl hemma igen så vattnade dotra blommorna, sambon skruva dator (nytt grafikkort) och jag satte mig i fotöljen och lura Maya till att sitta hos Carro så jag får sitta själv.
Carro och jag pratar om boken "6kg på 6 veckor" med Ola Lauritzson (hemlige miljonären) och Ulrika (vad hon nu heter i efternamn). Tror att både Carro och jag behöver peppning... Iof så är jag glad att jag gått ner 2kg, men vill gärna minska minst 2kg till (eller helst 5kg) och sen hålla vikten.
Min äldsta lillesyster har gått ner 6kg och jag tycker hon är KANONDUKTIG!!!

Jag hittade en blogg om ett gäng som gått ihop och körde boken nämnd ovan såå funderingarna är verkligen på G om att vi kanske ska göra nåt sånt :)
Angelica ska ju gifta sig i sommar och jag skulle vara glad om jag gått ner i vikt tills dess och mår bra!!
Vad säger ni? Nån som har erfarenhet av viktnedgång??? Nån som kan hjälpa till med peppning??

Kommentera här: