Så va de fredag igen och veckan e slut

Har jobbat hårt denna vecka och tiden har som vanligt rusat iväg, äntligen fredag och jag har fått mat, jag har promenerat med Maya, samla ihop lite pinnar och eldat och spelat fotboll med Maya..
Nu har sambon hällt upp en glas vin och jag känner mig lite mör.
Det är städdag på landet imorrn samtidigt som allt annat så jag är jätteglad att mina kära systrar, systerdotter, systersöner och mina föräldrar tar det så jag kommer iväg på bullepromenad imorrn.
Det är även folka-fika och nån Corvette grej - men de e inte mina grejjer så att säga..
Nästa vecka så flyttar jobbet till Frösunda, Solna och det är point of no return för min del, måste fundera ut hur jag ska försöka planera möten o sånt och vilka dagar som är "jobbahemma-dagar"..
Nästa helg är det tjejmiddag hos polisen Carina - superdupertrevligt, helgen efter är det spa - superdupertrevligt (och torsdagen före så är det firmafest), helgen efter det är det ny tjejmiddag och nästa vecka ska sambon på konferans också.. Höll på att glömma..
Det är väldigt mycket som händer och tiden går så fort, alla vill njuta av våren (vill ha sol också)

Nu ska jag njuta av mitt vin...

Kommentera här: