Helgen är över...

Och tiden har gått så fort...
I fredags var jag hos tandis och fick min nya tand ditsatt.. Skönt att slippa "plåtöverdraget" som jag hade innan..
På kvällen kom tjejer från jobbet och vi hade tjejmiddagsmys, åt gott - fisksoppa och sen lite bubbel o myyys
4 av 5 sov kvar så vi hade en mysig frulle också.. Sitta o prata o äta.. smarrimarr..
Carro o Wiktor kom hem också, men inte förräns sent på kvällen...
På lördagen va de egentligen bulle-promis, men den hanns inte med... Sambons barn med respektive o barn kom hit och så gick vi ner till Tungelstadagen (inte för att de va något o se, men man träffar lite folk).
Sen åkte Carro, Wiktor o Magnus och shoppade lite inför middagen, medan Madde, Mickis, Elliot, sambon o jag tittade på film från när grabbarna var små.. Haha riktiga små busar...

När shoppingen var klar så va de bara att starta med grillspetten och grillen... Myspys..
Magnus, Madde o Elliot åkte vid halv 8, Carro o Wiktor drog till O'Learys vid 8 (Jennahs brorsa spelade där) och Micke o Mickis åkte vid halv 9. På schemat stod de sen "hundpromenad", fast de var rätt möra så de blev inte så långt. Enya gick en långpromis med Carro o Jennah + hennes hundar...

Jag åkte med morsan o farsan till farmor och hälsade på... Inget roligt att se henne där med alla "zombies", hon är ju betydligt klarare än dem... Nästa vecka är det begravning för farfar och får se hur det blir för henne..

Nu är det måndag IGEN och ny vecka med nya utmaningar!!!

Saknar mitt lilla barnbarn...

Kommentera här: