Jaha vad jag är bra på att uppdatera - not..

Men haft en trevlig helg på landet iallafall :)
Jag måste nog försöka komma ihåg att "blogga" lite mera och inte glömma hela tiden, men men..
Hundarna är nybadade iaf och myser lite nu, Maya var lite låg på landet och sov mest och så spydde hon i bilen på väg hem :( Hon fick nog bort allt för nu har hon ätit igen.. På landet fick jag mata henne för att hon skulle äta lite...



Nu håller sambon på att laga mat och vi ska äta Chili Con Carne (från ICA's matkasse) och jag ser fram emot det :)

Sambon kom ner till landet i lördags och hade köpt räkor (både rökta och vanliga) så vi smarrade, jag har ingen bild från det, men har en annan bild där han också äter rökta räkor :)
(Fast den blir på sniskan tyvärr)



Imorrn så har mina föräldrar 47årig bröllopsdag!! Så det blir lite fika där, men eftersom det är imorrn så har jag ju ingen bild idag haha

Å så måste jag få in en på lilla loppan där hon vinkar till mormor <3 Saknar och längtar efter henne väldigt mycket..



Vi åkte och kastade  skräp på SRV och sen en sväng till Maxi och sen förbi Micke, Mickis och Ofelia och fikade.. Vi fick ett jättefint kort på hela familjen... <3



Kommentera här: