Freedag slutet av januari..

Igår var jag på Ericsson reunion på Galway, Kungsgatan och träffade många gamla och nyare kollegor - härligt. Jordung och jag fick skjuts in av hennes plastson och sen kom hennes karl och hämtade och körde mig ända hem. Vi åt middag där, deras hemagjorda hamburgare och såklart blev de öl till... (Det hade kanske varit bättre med vin för min mage, men jag lever bara en gång)
Det roliga med träffen är att jag fick träffa folk som jag har jobbat nära förut och får höra vad de gör nu och vad de har för utmaningar!
Jag var hemma vid halv 11 så de blev inte så sent heller..

Idag på fm var sambon på en intervju som han blivit headhuntad till, men han har ju ett bra jobb så jag tror inte han byter :)

Idag ska jag åka med min bror ner till landet, min mor o far och mina systrar åker före (de ska bara förbi farmor o fika lite eftersom hon fyller år). Planen på landet är att SPA:a lite, ansiktsmask o promenader o må bra saker. Samtidigt som jag verkligen behöver "bara vara" så känner jag att hemmet är sååå smutsigt och grejjer överallt - skulle verkligen behöva rensa.. (Jag har börjar lite med mina kläder, men det känns som jag inte har tid för jag prioriterar annat) Får se om det blir ett ryck på söndag och åka iväg till sopstationen...

Iallafall måste jag säga att jag känner mig gråtig, men samtidigt väldigt glad.... Konstig kombination :)

Angelica ringde imorse och har fått prata med dagiset som Netlié ska börja på (hon börjar på måndag, gosh vad tiden går fort). Dagiset hade fel telefonnummer till Angelica + att de inte hade fått info via post (det hade tydligen blivit fel till flera). Iallafall så verkar Angelica nöjd med det och ser fram emot att Netlié ska börja, de ska sova ute i vagnarna på vilan och verkar vara bra. Tyvärr så är det bara ett tillfälligt dagis eftersom de har så många barn som ska börja och den permanenta kommer i augusti. På sätt och vis är det tråkigt att hon börjar på dagis för då kan inte de inte komma hit och va här eftersom det stör deras rutiner, men som tur är så kan ju jag åka ner och jobba hemifrån dem :) sålänge jag inte har kundmöten :)

Jag måste också berätta att det är FULL LÖPTID här hemma, har 2 st som startat så ingen av dem får följa med till landet!! Det mysiga med Maya nu är att hon verkligen vill ligga bredvid eller på en för att få värme och kärlek :)

Jag tänkte jag skulle försöka fota lite och lägga upp bilder, jag tycker det är så himla fint när alla har bilder o sånt som visar massa fina saker..
1 Angelica & Plutten ♥:

skriven

Vi saknar dig ! och längtar tills du kommer hit igen <3

Kommentera här: