Usch vilken dag...

... den började bra och gick sen utför :( Jag känner mig jättestressad och frustrerad och till råga på de så har det börjat regna!!!
Imorse så körde jag en tvätt som jag hängde ut och som tur var så hann den torka ute i friska luften, men vädret nu är blött.. Jag ska inte klaga eftersom det ändå går åt rätt håll och är ljust ute och det är inget kallt regn, men just nu skulle jag vilja lägga mig under täcket och gråta en skvätt...

Sambon har inte kommit hem ännu och jag är hungrig! Maten har inte påbörjats ännu, men så fort han kommer hem så ska vi kasta i oss mat :)

Jag var förbi veterinären idag och visade upp Enyas tuttar och fick droppar mot mjölkstockning, men än så länge behöver jag inte ge dem till henne för det var inte akut... Men nu har jag recept på det iaf och Enya mår bra, hon har gått upp 3kg sen förra gången hon löpte = inte bra.. Ändå har vi varit ute på många långa promenader och sprungit efter boll o så, men Enya är inte den riktiga lek-hunden :) Det är bara å jobba vidare :)

Ok, regnet mot fönstret är avkopplande!! Det måste jag tillägga!

Kommentera här: