Desigual

Idag kom äntligen min Desigual väska!!! Jätteglad är jag :) Sambon försökte att vi inte skulle hämta ut den före söndag - allt för att j--las med mig..
Efter pakethämtningen så åkte sambon förbi sin son o sondotter o kramades lite, medan jag tog hundarna och påböjade promenad hemåt..

På eftermiddagen idag så tog jag tjejerna och åkte o träffade syster o systerdotter (som äntligen kommit hem efter hund-praktik ihottahejti) och vi tog en hundpromis och pratade.. Jättehärligt att träffa dem båda igen <3

Idag har jag jobbat hemifrån (=sköönt) och fått lite gjort också, tvättat lite kläder till Netlié, packat in dynerna och när sambon väl kom hem så åkte vi o kasta lite på återvinningscentralen :)

Imorrn ska jag träffa min andra syster och lämna tjejerna hos henne och sen åka in till jobbet och förgylla tillvaron för alla runtomkring mig HAHAHA...Fyy faan va jag e bra ;)

Imorrn efter jobbet ska jag träffa en gammal klasskompis och ta en fika och sen på fredag kommer dotra, svärsonen o dotterdottern... HURRA!!

Kommentera här: