Söndagskväll...

.. och jag sitter och funderar på vad som hänt sedan jag bloggade sist... Och jag bloggade sist i onsdags..
Tror jag kör en bildbomd idag och funderar ut nåt tills imorgon :)
 
Dumplings till midda!
Kramgoa tjejer!
Träffade massa goa gamla jobbarkompisar på torsdagen efter kursen, o jag som är så dålig på att komma ihåg att ta kort... Lyckades iaf med 1 för att visa Mia hur instragram funkar :)
Sigrid har tjåkit o biter Enya i tassen för att få igång henne....
Fina blommorna
Svamplycka med Lina o Enzo (vi gav dem till morsan o farsan sen)
Håller på med Bailys kaka
Hallon o blåbärsmuffins.. (var godare än de ser ut)
Provsmakning av Bailys kakan och lite vitt vin
Chevre toast till middag!!!
 
SM för hundar i Nynäshamn!
 
 
Tjejkväll hemma hos Jessica... (morsan klarade sig från kameran, men hon är också med)
 
Goos-tjejer som tog sovmorgon imorse <3
 

Kommentera här: