Näst sista dagen...

... på det här året, 2014... Mycket har hänt och mycket kommer jag inte ihåg, men lika glad är jag för det!
 
Jag har köpt många nya böcker på sista tiden och det är nu dags att plöja igenom dem...
 
Sigrid ligger i soffan i samma rum som mig nu och är piggare än när vi fick hämta henne hos veterinären, men tyvärr så hade de inte haft tid att gå igenom röntgenbilderna ordentligt så jag får snällt vänta lite till och nästa vecka ska vi tillbaka till kiropratorn... De e mycket för henne nu...
 
Enya o jag åkte iväg till Liselotte och fikade lite och jag la lite kort på henne och Lina.. Härlig fredagsmys - på en tisdag!
 
Jag är lite avis på mina nära och kära som är på landet, men jag får ta landet en annan gång istället.. Imorrn blir det spännande och se hur den lilla vita pirayan Sigrid tänker förhålla sig till raketer o sånt.. Jag tror hon klarar det galant, det är värre om det kommer en häst, ett barn eller någon på skidor! Då blir det liv i luckan!!
 
Ska krypa ner i sängen nu och försöka koppla av lite och njuta av sömnen!

Kommentera här: