Torsdag..

Jaha, nu har torsdagen passerat också :)
Hade en jättemysig lunch med Carro hemma hos henne och vi körde lite klicker för Penny.. Enya kan ju redan det.. Penny hade en leksak som var till för att sätta tassen på och så "skjuts" kom godiset.. Enya klarade det, men har ju liiite större tassar än Penny :)

Lämnade Enya med Carro o Penny och åkte till jobbet och firade av en blivande pensionär :) Det var kul att träffa alla människor som var där och jag tog tom en tårtbit! Men jag var lika glad att gå igen.. Saknar inte jobbet alls, bara kamraterna :)
Och definitivt INTE bilköerna jag hamnade i på vägen hem eftersom det hänt någon olycka..

MoP har ju 49-åring bröllopsdag idag så vi var där och fikade och lämnade lite blomster... Eftersom jag hade bokat in dem på tågresa till "Götalabörg" så hann de knappt komma hem så maken o jag var förbi Maxi o köpte lite fikabröd och dricka till barna..

Skönt att dagen snart är slut och jag får gå o lägga mig och läsa lite eller kolla lite på nåt skoj eller bara lyssna på ljudbok... Det är sååå skönt att sova och bara koppla av..

Kommentera här: