Solskenslördag!

Och jag var uppe tidigt och gjorde amerikanska pancakes till mannen i huset, dock var smeten väldigt kladdig så de blev lite bränt - men såklart gick de o äta tillsammans med lite lönnsirap (=socker frukost)
Det blev ändå 6 min-ägg till maken och kaffe till mig (undrar om han fixar sån här frulle till mig imorrn ;))
 
Jag åkte iväg tidigt eftersom det var harmonimässan och hämtade upp Liselotte o Lina vid 9.15 och Jessica runt 9.35.. Vi mötte Marie och Carro i Solna och sen gick vi in..
Härligt å titta runt på allt och vi hade ju bestämt oss för "en annorlunda trumresa" med Siv som vi gjort varje gång vi varit där och såklart var det nice och sedan bara ta åt sig av det som vi fick höra.. Jag fick att jag folk lyssnade på mig och ville ha mina råd - jag såg bara massa ögon.....
 
Enya är ju fortfarande dålig i magen och det sprids tydligen som 17 och jag har fått varningar på FB om att inte träffa många hund... Nu har jag gett henne mosad morot, ris och lite fiskbullar och fick dessutom något pulver av Liselotte o Lina.. Nu är det bara å hålla tummarna!!!
 
Till middag blev det fläskkarré, kalventrecote (till maken), korv (till mig), chevrefyllda champinjoner, fetaost med rödlök och så ett glas rött :)
 
 
 
(När får jag gå och sova?!)
1 Lina:

skriven

Ta bort fiskbullarna.. Tillsatser som inte är bra. Ge inte heller mjölkprodukter. Kör på kok kyckling och ris i 5 dagar med pulvret på och sen utöka med lite vanlig mat i.. Sträng diet eftersom hon varit dålig ett tag nu..

Kommentera här: