Long time no see...

Jaha, så va det vanlig söndag igen och hela Kreta-veckan avklarad! Jag har faktiskt varit jätteduktig och skrivit dagbok därnere! (Hmm kanske också för att jag ska komma ihåg vad vi gjort)
Vi kom hem igår eftermiddag, planet skulle ha landat kl. 16.00 - men pga lite blåst så landade vi 20 över.. Vi satt på rad 4 så vi kom av ganska fort (även om de längst bak gärna ville stoppa lite i gångarna och komma före oss :))
Till väskbandet - även där gick det fort! Vi fick väskorna och gick iväg mot parkeringen där Carro o Penny stod o väntade! Det var lite tull-personal på Arlanda och de sa att de var nya och under utbildning, men jag såg inte att de plockade in någon alls - fast vi var ju bland de första att gå förbi :)
 
Skönt att komma till bilen och prata lite med Carro o Penny (som hade varit på viltspår) och vi släppte av dem hemma i Täby och åkte mot Micke o Mickis för att hämta tjejerna som sovit där sedan igår. Ofelia blev jätteglad över Dora-badlakanet och Sigrid blev lite tokig och hoppade upp i mitt knä när jag satt på golvet och Enya viftade så glatt på svansen..  Vidare hemåt för att varva ner och äta lite och såklart packa upp....
Skönt att vara hemma, men samtidigt så är det bara att hoppa på ekorrhjulet som jag pausade från innan vi åkte :)
Det var härligt å sova hemma i egen säng!! Fast de där med sovmorgon är ju överskattat :) Jag tog tjejerna imorse, även att det var söndag och njöt av att äta frukost i lugn o ro... Fast det var ju inte likadan frukost som på hotellet, jaja - jag kan ju inte få allt...
 
Söndagen har haft mycket sol och det har varit underbart, fast det är svårt att klä sig...
Tjejerna o jag plockade lite äpplen imorse, jaa eller jag plockade då.. De sprang bara bredvid.. Liselotte hade kunnat kommit o plockat i veckan för det fanns mycket.. Men nu tog jag bara i en korg... Jag ska försöka frysa ner dem med socker o kanel..
 
 
Det är dags för lite mat snart och sedan planera morgondagen med kursande i stan... Jag får fortsätta skriva lite sen...

Kommentera här: