Lill-lördag och sista november

Jaa, tänk - idag är det sista november 2016 - den första dagen på resten av ditt liv eller mitt liv... Det är iaf första dagen på resten av livet - kanske bättre o säga så....
 
Maken hämtade mig från jobbet och vi åkte o shoppade lite - jag vill ju få klart de klappar som ska köpas och ska nog försöka få till en imorgon som jag letar efter... Jag kanske får ta lite långlunch för det är lugnt med möten imorgon..
 
Iallafall så åkte vi förbi Harrys (Willys) i Länna och handlade lite crostini till mozzarella-röran jag gjorde igår och medan jag var ute med tjejerna så fixade maken fram lite myys...
(Det gäller att njuta när jag kan)
 
 
1 Liselotte:

skriven

Härligt med mys!!!
Julklappsinköpen är inte lika mysiga men roliga när man hittar det man söker. 💖💖

Kommentera här: