Regn-torsdag...

Vilken tur jag hade imorse som kunde gå ut med tjejerna innan regnet dök upp.. Båda tjejerna var ganska på och blev en lite längre promis eftersom det är dog-walking-dag och dessutom så skulle jag hämta Bubben vid dagis kl.8.00
 
Det var en mysig fikastund på morgonkvisten och Johnny hade köpt frallor - mumsfilibaba! 
 
Sedan blev de lite mer rörigare... En chaufför - Monchichi - hade inte läst sin körorder ordentligt och skäller på flera stycken, en kund ringer o säger att vi ska kreditera för avtalet löpt ut - kunden har rätt och vår konkurrent har tagit över kunden, dock så blir de inte så mycket krediterat som han trodde :) och sen så har vi en av våra kunder som hävdar att han inte fått någon info - trots att han blir uppdaterad varje vecka...
Men vad är väl det!! 
Livet leker, regnet faller och jag ska straxt äta lunch! Jag är frisk, har friska, härliga och underbara människor runtomkring mig!
 
1 Lisa:

skriven

Rätt inställning till livet!!!
💗💗💗💗💗💗

Kommentera här: