Delar av mig..

Ja, det är faktiskt så att jag har väldigt många delar.. 

En del vill bara vara hemma med hundarna varje dag
En del vill lära mig nya saker på jobbet varje dag
En del vill bara baka o laga mat.
En del vill gå sykurs och sy sy sy
En del vill köpa en husbil och bara börja åka iväg 
En del vill ruska om alla trötta och nedstämda o ge dem en spark i baken
En del vill studera och sitta i bänken (iaf ett tag) 
En del vill bara spola tillbaka och göra 'rätt' efter de lärdomar jag har idag
En del av mig vill ha alla nära och kära nära mig, typ bo på en stor gård
En del av mig vill bo i en liten lägenhet eller radhus med de mest nödvändigaste

Och samtidigt är jag så tacksam för allt jag har, många nära o kära i min närhet som bryr sig, mycket kärlek, mycket närvaro, mycket glädje och många som jag kan dryfta allt med.. 

Jag är nog som alls andra med mina behov och önskningar.. 

1 Liselotte:

skriven

💖💖💖

2 Jessica:

skriven

Precis! Pussåkram och massor med ❤💗💖💕💜💛💚💞💙

Kommentera här: