Nyårsafton - sista söndagen 2017

Och nu är det inte många timmar kvar till 2018 träder i kraft :)
Imorse så hämtade Enya och jag morsan vid 8.15 och skjutsade ner henne till landet för att fira nyår i Hundby - såklart blir jag avslappnad och njuter när jag är där och jag fick en "second breakfast" eftersom de där nere vaknade när vi kom... Och så massa kaffe såklart..
Dessutom så låg det kvar en påse i bilen från mamma - jag ringde och tackade sen... Älskar henne så mycket <3
 
När jag väl kom hem från landet så åkte maken och jag till Ofelia och firade henne lite på 6-årsdagen.. Alltid lika roligt att se henne le..
 
Efter det firandet så var det hem och ladda för nyårsmiddagen - min härliga make och jag o de håriga juvelerna fick mat + lammben :) 
Vi som inte är lika håriga (haha) åt följande: Scampi till förrätt, oxfilé o råstekt potatis till huvudrätt och vit chokladmousse till efterrätt
 
Gott Nytt År till alla <3
 
1 Liselotte:

skriven

Gott nytt år till er! 💖
Kram kram

Kommentera här: