Sista lördagen 2017

Och tiden har rusat iväg! Det finns mycket jag önskar att jag sluppit under 2017 och har ibland även velat spola fram till 2018 (jag har tom skrivit det som datum några gånger) - samtidigt så känner jag att jag fokuserar på fel saker och jag vill att 2018 blir bäst - såklart blir det de bästa 2018 i mitt liv! (Även min födelsedag)
Det finns mycket jag vill dela med mig till andra så att de inte behöver begå samma misstag som jag, självklart måste alla begå misstag för att lära sig - hela livet är en läxa som du får om o om igen tills du lärt dig! Och om jag kan hjälpa till - absolut göt jag det! Mitt år 2018 - här kommer jag! Jag har dessutom laddat med (se bild) idag så strax måste jag prova för att se att de sitter bra + att jag måste ta tillbaka tidningen från maken som tog den direkt för att lösa mina korsord! 


Kommentera här: