Lördag och Sigrids 3-årsdag!!

Kylig dag, men solsken - vad mer kan jag begära?! Det blev en morgonpromis vid Pålamalm...
Maken åkte och firade Elliot och jag mötte upp honom i Farsta strand för en färd mot stora staden - vi brukar inte va i stan så sent på em.. Ska vi in dit så brukar vi göra det på morgonen, men men de var inte så mycket folk.. Vi strosade lite, jag köpte nya Ottobre och det börja suga i sy-tarmen... 
Handling till middag på Maxi och sen lite "tårta" till Sigrid...
Nu är jag dyngtrött och funderar på om jag överhuvudtaget ORKAR lyssna på mello... Trött trött trött...
 
GRATTIS TILL SIGRID <3
 
Det blev ett lugnt party - endast 2 brudar deltog i partyt!!
 
LIte mix-middag - småplock är alltid smarrigt!
 
Carro, Haylie och Wiktor var förbi och vi bytte lite grejjer med varandra - hihi - jag gav H raggsockar o 2 pyjamasar och jag fick biff-tomatplantor av min världsbästa yngsta dotter och världsbästa yngsta svärson 
 
Trädgårdsängel vakar över dem tills de fått mer jord och blivit överflyttade till större kruka!
1 Carrobarro:

skriven

❤❤ jag råkade rita ett streck på er kran också.....

2 Carrobarro:

skriven

❤❤ jag råkade rita ett streck på er kran också.....

3 Carrobarro:

skriven

❤❤ jag råkade rita ett streck på er kran också.....

Kommentera här: