Ny vecka nya tag..

Veckan började med att mina underbara föräldrar hade bröllopsdag - hela 52 år! Stort GRATTIS 🎉 till dem 💝

Jag hämta upp Liselotte och övningskörde lite med henne och så var vi hos MoP o fikade, sen körde vi lite till och sen åkte jag till Maxi o shoppa ägg o mjölk... 
Idag var det tröttsamt att gå upp, visst jag vaknar av mig själv men skulle gärna sova lite till och sen har jag som vanligt dåligt samvete för att lämna de håriga tjejerna själv hemma. Jag skulle vilja ha ett jobb där de kan va med..
Sigrid är anmäld på kurs som börjar i april så nu kanske de blir lite spårning för henne också.. 

Idag är det fettisdagen och de ska bjuda på semlor på jobbet, men jag sitter i en workshop hela dagen... Får se om de blir nån semla för mig - annars så är de så att jag inte behöver nån heller eftersom jag fick en tårtbit igår hos MoP 

Hoppas denna tisdag blir underbar som alla andra dagar...

Kommentera här: