Tisdagen nästan avklarad - check

Jaa, vad kan jag säga om dagens tankar.... Allt går upp o ner nu och såklart är livet orättvist, finns vissa som råkar ut för allt när de är sjuka och sköra och sen är det några som klarar sig undan allt... Jag missunnar verkligen ingen att få vara frisk!! De är de verkligen värda och jag önskar att vår sjukvård kunde bli ännu mer bättre än idag, de är jättebra idag!! Verkligen, men tänk om vi t.ex kunde bota den elaka och lömska cancern som ploppar upp? Mer forskning åt det... Eller andra mystiska sjukdomar som vi har... Jag är också väldigt imponerad av de människor som jobbar på sjukhus och tar hand om alla patienter! Det är tur att ni finns!!!
 
Förutom besöket till Huddinge och Roger och Carina så har dagen bestått av mest möten och jag har haft häcken full hela dagen - och har dessutom längtat hem till mina bajsmaskiner och min man...
När vi väl var hemma så är det nästan läggdags för att orka upp till en ny morgondag!
 
Tankarna på livet kvarstår idag.... Jag är tacksam...
 

Kommentera här: