Regn kära regn denna härlig onsdag..

... då jag jobbar hemifrån och ska åka till pappa på lunchen.. Även Caroline, Haylie och mamma kommer vara där då.. Och jag ska plocka lite syrener att sätta i pappas rum så att de doftar lite..
 
Eftersom jag inte behöver gå upp så tidigt idag så tog jag sovmorgon till 6 och låg och drog mig i sängen lite, tjejerna var inte så på heller eftersom jag låg kvar i sängen... Men men sen gick vi upp och ut - även om ingen av dem är speciellt förtjusta i regnet.
Väl inne så blev de frukost för dem och såklart tass-torkning innan.. Maken var kvar hemma och laddade för en kurs i stan (han lånade mitt busskort o jag jobbar hemma = ekonomiskt)
Iaf så när jag ska gå öppna dörren till källaren är det som en virvel, typ sån där som sandstormar gör, som rör sig väldigt fort neråt... Inga creepy känslor eller något...
När maken sen har gått, jag intar min frukost framför pc:n och då börjar det låta från övervåningen.. Det ramlar lite grejjer, nånting rasar ner i golvet - väl uppe där så finns det ingenting...
Nu till den stora frågan - vad är det jag inte förstår? Vad är budskapet?
Tids nog får jag veta, men blev nyfiken NUUU!!!
 
 

Kommentera här: