Söndagsfeeling..

.. och den är verkligen splittrad... Jag har många saker jag vill göra - inga måsten eftersom jag inte tillåter mig det, men flera vill göra och skulle vilja...
Jag vill även ta tillvara på tiden och njuta av att blommor börjar knoppa och slå ut, allt fågelkvitter, solens varma strålar och att vara i nuet!
Imorse så lämnade jag Thomas bil medan maken åkte till återvinningen och kastade grejer, han hämtade upp mig hos Liselotte o Thomas och vi åkte vidare till Älvsjö och hämtade hundmat.. Sen släppte Mats av mig hos pappa, Jessica kom dit samtidigt och vi tog en kopp kaffe i pappas rum, fast han ville inte ha utan ville bara sova - vilket innebar att vi inte var där sålänge utan jag åkte sen med Jessica till mamma så vi gick igenom lite räkningar och papper, Jessica betalade lite och jag ringde och kollade lite abonnemang..
Mats kom o hämta mig och vi tog en promis vid Rudan, Maxi slingan och nu är båda tjejerna helt slut o Enya hade dessutom 2 fästingar på sig!!! Som satt fast!!! O de fick ju den där tabletten för ca 2 v sen så de ska inte vara några sådan kryp på dem!!! HUA!!
 
Nu sitter jag i soffan och är på väg upp på övervåningen för att sy lite, men tog en kaffe o glass innan.. hehe gäller att va lite busig..
Och jag har nu även hittat hur jag gör för att få alla kort jag tar med nya mobilen syncade till dropboxen!! Fasen va jag har tagit tid på mig...
Ser fram emot kort, men intensiv vecka.. Imorgon är det workshop på Kungsholmen, träffa en tjej jag ska vara mentor åt, tisdag full dag och föreläsning med Jessica på kvällskvisten, onsdag 5 timmars dag med hembesök för pappas räkning hemma hos dem och sen hinna med de jag ligger efter med... Men var är väl en bal på slottet :)
 
 

Kommentera här: