Mycket nu..

Jaa, det är mycket och många tankar - och jag har ju då inte prioriterat att blogga... Det är kanske för att jag vill hålla de för mig själv eller bara dela med några få... Vem vet :)
 
Jag var ledig i fredags och gick på symässan med Carro o Haylie, såklart hade vi picknick och körde shopping... På väg hem så hämtade Thommie och Wiktor upp Hallonkan och Carro o jag åkte hem till henne och hade tjejmys och åt pasta med svamp som Carro plockat. Vi drack lite mousserande och dök sen i pyjamas o kröp ner i soffan..
Lördagsmorgonen tog vi det lugnt på och käkade frulle och drog sen till Täby centrum o köpte en väska (!) innan vi åkte till Sveas dop i St Eskilskyrkan i Handen.
Enya följde med Carro hem sen och var med på tjejmiddag och övernattning (eftersom Wiktor o Haylie var på landet i Dalarna) - på söndagen så hämtade jag mamma (som hade namnsdag Grattis grattis igen) och mötte Carro o Enya hemma hos Jessica och så tog vi en fika :)
 
Måndagen så var det jobb som vanligt igen och såklart med den nya dogwalken Marika - som verkligen får lida för att vår fd dogwalkingfirma gjort bort sig och nu försöker lägga det på vår nya dogwalker - puhhh att folk bara orkar....
 
För att förgylla tillvaron så blir det lite bilder :)
 
 

Kommentera här: