Möte rygg i rygg

Ja, lite så var gårdagen och jag behövde åka tidigare från jobbet för att hinna hem till första mötet med USA för att sedan kunna ringa in på nästa möte (där sektionschefen egentligen ville ha oss på plats, men det kan jag inte på måndagar) och de mötet fortsatte i bilen till mötet med "cirkel-deltagare" innan vår cirkel-kurs började... De handlade om omorganisation och eftersom jag suttit i möte precis innan och bara fortsatte så hade jag ju mina terminalglasögon på mig när jag åkte mot kursen (och hade möte i telefon) - så när vi satt på Paus Bagarstuga och väntade på en 3:e deltagare kände jag att jag såg inte så bra på långt håll.. Konstigt eftersom det var terminalglasögon!! Men allt går om man vill så de va bara å fortsätta och fråga när ledaren visade nåt...
 
Kursen drog även ut på tiden så jag var inte hemma förrän 22-ish och lite speedad av nån hälsokost-dryck (med sötningsmedel!!!) som en av kursdeltagarna försökte sälja till mig... Så hon sjönk lite i mina ögon nu, jag är där för att kursa inte för att hamna hos någon försäljare...
 

Kommentera här: