Tjolahopp vad tiden rusar iväg..

Redan söndagskväll och tiden har verkligen sprungit iväg..
Här hemma har vi en pågågende förkylningsliknande-hostighets-huvudvärkskänsla, men vi jobbar på att bli piggelin..
Ifredags så gjorde jag pannbiff, brunsås, potatismos och ärter till middag - packade in make o hundar i bilen och åkte mot Liselotte med familj och lämnade matlåda till mamma - som också var hos Liselotte och mös.. De följde med på en hundpromis och sen åkte vi hem och sov..
På lördagsmorgonen vaknade jag av att grannen snett mitt över eldade och då var klockan 6-ish så då var även Sigrid piggelin så då tog vi en promis och sen hem och åt lite frukost.
Jag skulle ju hämta grannen längre bort, Marianne och vi skulle på event - Hälsa, kropp o själ eller nåt sånt vid 10.20 för att åta till Hästnäs gård i Sorunda - myyysigt!
Järnet hem och ladda om för att ta maken och åka in till stan och gå på "Minns du mig?" på Maxim - spelad av Annika Andersson och Thomas Pettersson - jättebra och sevärd!
Dock så blev de där med middag i stan (alltså när vi inte bokade bord) väldigt dåligt så det blev en donken-middag - not såå bra!
Som tur var så hade de håriga tjejerna sällskap av Julia och Anton och när vi kom så var även Johnny och Hanna här.
Söndagen så var det grillning för maken som fyllt år... 12 var de sagt, men jag tror inte vi åt förräns vid 13-tiden.. Det var verkligen ett underbart väder denna helg <3
 
Nu lite bilder...
 

Kommentera här: