Visst är hjärnan fantastiskt!

Ja, det är helt otroligt att hjärnan är så fantastiskt och hjälper oss att leva, även att jag ibland undrar hur den tänker haha.. Jag är glad o stolt över min hjärna! Det finns mycket logik för mig där, både på gott och ont..
Jag lyssnar nu på Dorotea Pettersson's bok, hon som är tids och och varit inne i den berömda väggen..

Annars så är jag på väg till jobbet och ska först på en föreläsning så japp, jag skulle ta sovmorgon! Men istället för att sova så vaknade jag 4.15 o kunde inte somna om och Enya hostade.. Men gick inte upp förrän 5.20.. Sovmorgon my ass! 
Lika glad är jag för det och jag ska träffa min underbara familj idag för min stora lillasysters minsta son Joakim blir 14 år idag och ska firas! 
Imorgon är det fredag och jag ska ha mitt utvecklingssamtal på jobbet - som tyvärr inte kommer ge nåt till mig, men jag ska iaf förmedla det jag har åstadkommit! Och min personalchef MÅSTE lyssna hehe.. Fokus på mig i 1,5h..
Ha en härlig torsdag! 


Kommentera här: