Firad på jobbet

Jaa, de blev ju ingen sådär jättesurprise att jag skulle bli firad och avtackad på jobbet eftersom jag hört de av kollegorna och att 2 st frågat om de va min sista dag igår.. De är de ju inte, men all kärlek, värme och energi som fanns där igår gav mig styrka och det är denna typ av människor jag vill arbeta med, såklart hade ju även jag ett öppnare sinne och hade haft en bra fm (var i shoppen o handla massor och de var såklart trångt och mycket folk)..
Det blev iaf prinsesstårta och sommartårta - jag valde såklart sommartårta med jordgubbar och grädde... Jag som annars kan hoppa över tårta, men idag var det bra för jag hann inte med nån lunch pga shoppingen... Jag tror att barnbarnen också blir nöjda.. 
När jag öppnade paket blev jag lite ställd - hur visste de (läs Päivi) att jag gillade Lena Linderholm's saker?! Såklart hDe Carro "hjälpt till" med info när hon gjorde fransar på Päivi.. Jag fick ett jättefint uppläggningsfat i lila såklart - vad annars.. Och en ljusstake o en magnet på en bullterrier och jättefina blommor... 
Underbart att känna mig så uppskattad och att presenten verkligen blev personlig - Päivi har bra smak och jag tycker jättemycket om henne.. 





Kommentera här: