Nu har vi jul...

Jaa, tänk.. endast 4 dagar till julafton! Mycket som ska göras innan dess, men först så är de jobb för hela slanten.. fast imorgon jobbar jag hemifrån... 
Jag är ju ingen författare så jag tänker inte skriva en bok eller ett långt inlägg om klimatet i Sverige, heller inte om att vi bara köper mer o mer grejjer... Jag tänker bara skriva om mig och mitt liv, för jag är en bra 50-åring (jaa tänk 50!) En bra mormor en bra dotter en bra mamma en bra kollega en bra vän en bra fru och jaa jag är helt enkelt bra! Och dessutom så är jag BÄST på att vara MIG! Ingen annan kan de lika bra som jag!
Och detta är min approach idag och såklart alla andra dagar...
Så när jag sitter här på tåget, ganska ensam i min vagn, så är de positiva tankar som gäller och ser möjligheten atr landa lite.. Även att det är tråkigt att åka tåg...
Jag ska på vägen till jobbet gå in på centrala och köpa lite lunch också för idag hade jag ingen med mig... 
Det är halt ute idag o om de fryser på mer än så kommer det bli snorhalt!
Njut av livet 💙


1 Liselotte:

skriven

Härligt!!!
Du glömde att du är en superbra syster 😜😜😜
Kram kram

Kommentera här: