Wow måndag igen!

Och jag körde hemifrån på FM och ska möta upp mina kollegor för en avslutningslunch för chefen.
Solen skiner och vädret är kyligt! Det hade såklart varit mysigare med lite snö, men de kommer nog snö så småningom...
Fredagen tillbringades vid Tungelsta skola då jag kom på 4-5 ungdomar som gjorde inbrott på skolan, genom en olåst dörr dock.. De plockade i sandlådan och när vi pratade med en kille så sa han att de inte varit i sandlådan alls... Fast när jag öppnade sandlådan o såg att de skyfflat över något så tog jag en spade och voila grävde jag fram en dator inlindad i soppåsar... Polisen tog hand om allt sen...
Lördagen tillbringade jag på hundmässan tillsammans med Liselotte Lina Caroline och Haylie... Kul att gå runt och titta men lite mindre provsmakning än förut.. 
Kvällen tillbringades framför TVn och kolla på After Dark This is it! Och käkade räkmackor.. mums!
Söndagen åkte vi och hade 2:a advent hos Carina och Roger. 
Idag så funderar jag verkligen på vad som är viktigt för mig, på riktigt! 








Kommentera här: