Redan torsdag!

Och nu känner jag att jag inte har riktigt koll på dagarna.. Och längtar såklart till semestern..
Igår tog jag de håriga tjejerna och åkte till Carinas kolonilott där Carina hade fixat fika o bullar till oss två, men de håriga tjejerna ville ju utforska o inte riktigt vara stilla så efter kaffet tog vi en promis vid vattnet o Enya doppade magen lite.. Jättehärligt att ses och bara fika lite, även om vi jobbar nära varandra så blir de inte så ofta... Får se om vi lyckas bättre när jag bytt jobb.. 
Annars har jag nyligen fått veta att Pontus fått förlängt på jobbet året ut och det är så härligt att det funkar och att både han o arbetsgivaren är nöjda! Det ger ju en rejäl kick på självförtroendet! 
Idag sitter jag i workshop till kl 16, men vi kanske är klara innan.. Jag får hålla tummarna! 

Kommentera här: