Sista dan inom 40-strecket..

Jaa, nu är det verkligen nära... Fast om jag räknar så är det inte förrän imorgon kväll efter kl. 22 som det verkligen blir till nya årtiondet eftersom jag är född på kvällen...
 
Men annars så ser jag fram emot att träffa folk och umgås och ha skoj.. Som tur är så omger jag mig med underbara människor... <3
 
Veckan har rusat iväg och jag trodde först inte att jag skulle komma upp på fötter igen efter denna ihärdiga förkylning/bihålor/hosta - men jag fick lite hjälpmedel av doktorn så det går åt rätt håll... Jag har även hunnit med att mäta blodtrycket i 20h också.. tänk att ha en liten apparat på armen hela tiden och en slang därifrån kopplat till en liten väska som hängs på dig.. Fyyy 17 säger jag.. Inte för att det var jobbigt för mig, men de som måste ha liknande saker hela tiden.. Stackars dem...
Nu ska jag bara hålla tummarna för att blodtrycket gav bra resultat..
 
Igår fick jag hjälp av Jesper, Julia, Hanna o Emma så vi fixade massor till imorgon.. Solen skiner och det är jättevarmt, men eftersom SMHI varnar för åska så ska vi sätta upp partytältet iaf.. Det kanske behövs eller så går det inte att sitta under det för att det blir som en bastu.. Jaja, det märker vi imorgon..
 
Nu har jag precis satt mig och kollat listan så allt är avbockat.. Såklart finns det saker som ska göras, men nu är det för tidigt att göra dem... 
Njut av dagen - den kommer inte tillbaka <3
 
 
 

Kommentera här: