Trött trött trött

Jaa, det är lite så jag känner mig nu och har 5 arbetsdagar kvar innan semester, fast jag har ju även sagt att jag ska gå in o jobba 3 dagar på semestervecka 2 fast det känns ändå OK..
 
Helgen har varit underbar och på fredagen åkte maken, hundarna och jag in till Fjällgatan och åt lite mackor och njöt av utsikten... Sen hem till vårt lilla paradis och njöt på altan..
Lördagen så var det bullepromis och det fanns 2 små bulle-bebisar där, Selma på 12 veckor och Ingrid på ca 6 månader.. Ingrid hängde och bet o busade med Sigrid och Sigrid skötte sig galant och busade tillbaka..
Enya och jag åkte förbi Jimmy o Alexia o lämnade en banan-hundbädd, som mer passar för deras små än mina stora, ett par jeansshorts till Elin och så fick Nova ett linne och tights...
Sen tittade vi på fotboll, men tyvärr kändes det inge kul och Sverige förlorade mot England... Jaja, vi åt pasta till middag framför tvn.. Alltid nåt..
Söndagen så gick jag upp 7, men hade faktiskt kunna sova längre..... Iallafall så blev det hundpromis och frukost.. Sen laddade Sigrid och jag upp för sista hundkursen och kursledaren Catrine filmade Sigrid när vi körde inkallning - så när den kommer upp på hennes hemsida så ska jag dela den på min blogg.. Jag har en liten prinsessa när hon vill.. 
Nu på söndag em så ska de bli lite tjejig-rensning hemma hos Carro och jag tar med mig Enya och hämtar upp mamma (om hon vill), Lina och sen Liselotte (som slutar jobba kl. 15)
Det känns att jag varit ute i solen på fm och lite huvudvärk som finns i bakgrunden..
Annars lever livet 
 

Kommentera här: