Första lördagen i mars

Och jag har inte bloggat på några dagar, det har varit mycket nu - fast det är väl som vanligt!
Torsdagen så åkte jag till jobbet som vanligt och allting fungerade både dit och hem :)
Fredagen startade däremot inne i stan och jag gick på den lilla interna butik som firman har och shoppade loss lite... Vi var totalt 5 st som möttes där och shoppade och jag vill gärna åka tillbaka fort igen, både billigt och bra - dock inte allt och i alla storlekar.. Sen åkte jag till Marievik och jobbade och hade sen tur att jag fick maken att komma och hämta mig (och min stora shoppingpåse) och ändå hinna hemma till nästa mötet jag skulle ha kl. 14.00 och jag var innanför dörren kl. 14.00 och ringde direkt in på mötet..
Sen blev de lite promis med tjejerna och sen packade jag ihop grejjer för att vi ska på pyjamasmys hos Carro (Wiktor o Hallonkan skulle till landet).. Liselotte kom hit direkt efter jobbet och sen kom Lina och Enzo och hämtade oss... (Lexus opererade bort en leverfläck så han var hemma och tyckte synd om sig).. 
Wiktor och Hailey var hemma när vi kom och de åkte inte till iväg så det blev Hallonkan-mys <3
Vi käkade taco-middag och pratade massor, dock så kände jag förkylningen bli lite värre o värre och eftersom Wiktor va hemma så hade Carro sällis och vi åkte hem, Lina hade ju Lexus hemma också.. Det är alltid lika kul att ses <3
Med tanke på mina nysningar och förkylningen så var det skönt att vakna i min säng och ta en promis med de håriga tjejerna, maken följde också med... Sen blev det en sväng till Stadium för att mannen behövde nya skor o vilken tur jag hade att de fanns till mig också hehe..
Johnny berättade att Emma körde loppis på Årsta slott - så vi åkte förbi där när vi varit i Port 73 och letat hundhalsband... Inte för att jag kollade eller köpte nåt på loppisen, men kul att träffa folk... Träffade Carro, Jimmys nya tjejs syrra - som jag känner sedan tidigare och sedan Jessicas kompis Kristina Lugn och Christine och Marina från VH vet klinik... Johnny hade tagit med sig sin mor och svärmor och alla barnen, så Julia och Hanna följde med mig och mamma och de håriga tjejerna på en solig promis runt slottet...
När vi kom hem så satte jag mig att sy lite medan maken sov...
 
 

Kommentera här: