Helgen i korthet..

Jaa, den har varit underbar och jag känner mig laddad med energi och samtidigt jättetrött för att det varit lite mycket sista tiden..
På fredagseftermiddagen så var det ett band som spelade rock i matsalen, som en AW och jag följde med dit, fast jag tog en öl och lyssnade lite och åkte sedan hem och jag hade tur och blev hämtad i VH av min kära make.. Och han hade dessutom fixat lite räkor och vin så när jag kom hem blev det lite prat och lite vin och räkor! Eftersom jag alltid är trött så gick jag och la mig tidigt...
Lördagen hade mycket att leverera och den började med en tidig hundpromis, jag tror vi var ute vid 6.45 och mös sedan med lite frukost. 
Maken åkte iväg och shoppade lite bröd o sånt inför dagen och jag pulade hemma och var ute med tjejerna en sväng igen och sedan började de närma sig kl. 12 - och det var tiden då alla skulle komma och vi skulle äntligen få till familjefoton (ja, alla utom min yngsta bror Jimmy, som inte ville vara med och inte Angelica med familj som kommer nästa helg) 
WOW säger jag bara, alla var med och fixade och trixa för att vi skulle få bra kort!! Verkligen engagerade familj jag har <3
När vi tagit alla foton så blev det grillning och alla var hungriga... Johnny och Jonas hade handlat inför detta och trodde inte att det skulle räcka, men det gjorde det! Och blev över!
Jag skickar med ett litet smakprov från denna dag..
Söndagen bestod av att maken åkte till återvinningen och jag och de håriga tjejerna hämtade upp mamma för en promis och sen handling (mamma ska göra Jansson inför helgen)
På eftermiddagen överraskade maken mig med att vi åkte iväg och åt brunch vid Sundby Gård - wow! Härligt och mumsigt! (Mamma och vi var där och åt julbord förra året) Verandabordet vi satt på är väldigt nära sjön och solen sken!! 
Nu är det soffläge för hela slanten, tills jag får gå och sova och ladda inför kommande vecka!
 
 

Kommentera här: