Freeeda igen...

Visst jag har inte bloggat på några dagar och jag vet inte riktigt vad jag gör på tågresan mot jobbet, men tydligen inte blogga iaf... Jobbar lite kanske...
Idag är de nåt stormöte o jag ska till en lokal på Fleminggatan och frukost ingår woopie doopie.. Fast jag har redan ätit en första frukost hemma med mina håriga juveler så de blir dubbel frukost idag och sen är de körigt med möten som i en avslutas i en glöggmingel fast jag ska hem tidigt och göra mig i ordning för morgondagen...
Bjuder på lite bilder om det funkar... Men önskar er en underbar dag och att ni mår underbart ❤️
Jag måste berätta att jag fått mitt första julkort från min underbara lilla Loppan ❤️❤️❤️
Och vi har ätit smörrebröd (jag fick även dagen efter för att det fanns kvar) Han är duktig, min man ❤️








Kommentera här: