Tjejaktivitet i januari

Joo, min äldsta lillasyster ringde mig o bad mig boka in "kort, glad & tacksam" vilket jag självklart fixade så i januari är de dags att se Pernillas show - jag vet att jag har lite svårt för den familjen o alla "dumheter" de bidrar med, men jag har hört o läst att showen är bra - så nu ser jag verkligen fram emot det och att jag även förutom alla andra underbara i min familj så kommer båda mina döttrar vara med - det händer inte ofta så jag är väldigt glad. 
Annars så arbetar jag hemifrån idag och sitter fast med hörlurar vid datorn, förutom "lunch" där jag mötte upp Lina Tina o Viruz på Arken zoo där jag köpte nya täcken till de håriga tjejerna (outlet rea)
Samtidigt så känner jag min hals o preppar med apelsin citron o ingefära i en flaska och samtidigt lite Alvedon... Får se hur kvällen blir...

Kommentera här: