Fredag igen...

Och jag måste säga att denna vecka har också swisha förbi, jag var på konferens 2 dagar på Bommersvik och der var trevligt, jobbigt och lärorikt - dessutom känns de som om vi åt heeeela tiden.. Väldigt god och fräsch mat med mycket grönsaker.
https://youtu.be/uSRgQ2wQGTM
Hmm jaha nu blev de en länk till filmen på mitt rum... Jag gick o la mig tidigt, men sov som en kratta... 
Jag är glad för att Jessica hjälper morsan med de sista inför tomtförsäljningen och att vi alla kan komma vidare efter det! 
Ikväll kommer Carro o Haylie för middag och övernattning - ska bli så kul även om jag är trött... Imorgon är de symässa och barnbarnsmys... 
Nästa helg är de halloween också och jag ska hinna till frissan innan dess o fixa håret, ja inte ett halloween hår utan vanligt... 
Lärde mig lite knep på kursen om hur man hanterar stenbumlingar som kommer emot mig så jag ska prova i helgen o sätta på "pomodore tomat" app med timer... Jaja, vi får se hur det blir.. 
Njut av den kyliga fredagen o h var rädda om varandra 💜

Kommentera här: