Fredagsmys!!!

Jaa, fredagsmys efter en lång jobbdag..
På vägen till tåget (satt i möte till 16.30) så på väg till tåget gick jag förbi där de säljer praliner.. "Hmm ska jag eller ska inte köpa" - vände tillbaka och köpte 12 st och tänkte att det blir nog smarrigt tillsammans med ett bubbel..
Maken mötte upp mig i Vh och jag fick hämta ut ett paket med en ny datorväska (hmm inget prat om att jag hämtade ut ett paket igår med 2 par skor, 1 par sneakers i rosa och 1 par chelsea boots i vinrött) - because I'm worth it!
Sen blev det en promis i kylan med de håriga juvelerna bort till flod-stråket och titta lite på planen för de nya husen de bygger... Jag undrar verkligen om allt är genomtänkt och att infrastrukturen är på plats... Jag menar vi har fortfarande bara ett litet konsum - icke att förakta - det är bra att vi har den och 52 pizzerior... 🤗
 
Fast nu är de sådär att bilderna inte går att ladda upp igen... De har inte syncat så jag får helt enkelt lägga upp dem via telefon igen..
 
Och de kan jag göra när jag hoppar isäng, efter att ha fixat de håriga tjejerna och mig själv - maken har redan hoppat i säng... 
 
 
 
 

Kommentera här: