Rush sa helgen!

Och den har varit kanon mysig, dock lite kort som alltid...
I fredags så hade jag sån tur att Lina tog tjejerna och jag åkte från jobbet och firade Jessica och Teo, blev lite övertid för mig.. 
Alla 4 i gam Remund hade gjort varsin smörgåstårta och jag provade alla 4! Sen följde Carro med mig hem och Liselotte Lina Enzo o Lexus kom också så vi hade tjejsnack och mys.. 
Lördagen så skulle Carro o jag och sy, dock så finns de så mycket som syns när jag är hemma och de är ljust, så de blev lite tvätt o disk o plock innan vi började sy och sen kom Lina Tina o valpen Virus förbi och röjde. Sigrid tyckte de funka först, men sen blev han föe jobbig och hon sa till på skarpen.. Fast han ville inte förstå ändå så Tina hjälpte honom lite.. Sylvassa tänder hadw han och det kändes... 
Söndagen startade med upphämtning av mamma och sen till Länna för att hjälpa till att sortera sopor inför försäljningen.. Till lunch blev de pizza slizar och jag var väl hemma strax efter 14.. De kom dit några som skulle hjälpa till och plocka undan, men det var mest lek o ploj och tog kaffe o släppte kaffekoppen på backen.... Grrrrr... 
Sen var jag och hämtade nyckeln från gamla dogwalkern (ja, hon var inte så intresserad av att lämna den hemma hos mig) Det blev sushi till middag och sedan förbi Anneli och lämna hennes present sen hon fyllde år, en sån där mugg med avlångt fat den Lena Linderholm, så hon blev glad.. 
"offrade" mig på ett glas rött o lite ost innan jag däckade i sängen, fast vill sova mera... 
Ny dag med nya möjligheter! 
Idag är de dessutom konferens hela dagen... Njut av livet 💞







Kommentera här: