Namnsdag - valdag - söndag

Jaa, nu är det söndagmorgon och jag fick sovmorgon! Carro, Wiktor o Haylie skulle inte sova kvar på landet, så Julia och jag åkte med dem hem och Johnny med familj kommer med min bil o deras husvagn eftersom Carro körde hem Emmas bil med Julia, mig o de håriga tjejerna igår..
Dock sov jag inte så bra som jag önskat..Men jag kan ju inte få allt 😃
Jag saknade dock allt underbart liv till frukosten, här hemma var det väldigt tyst..
Ååå så fick vi ju reda på att Jonas och Emma förlovat sig 💘 💞 kärlek kärlek kärlek 
 
 
Det var jättehärligt att vara på landet, dock inte så avkopplande som jag önskat - jag känner att jag har svårt att bara sitta still och ville "bocka av" saker såsom fixa bort äpplen o sånt, när vi körde allihopa så går de ju fort.. Jaja, nu är det dags för mig att gå ut o ta hand om äpplena här hemma 🙂
 
Bjuder på lite härliga bilder från underbara människor.. ❤
 
 
 
LIte bilder på ett underbart barnbarn och en trött mormor
 

Kommentera här: