Söndag allaredan

Och dagen har swishat förbi, jag har hunnit promenera x 2, bakat äppelkaka och äppelmuffins, tvättat toaletten och dammsugit i Mayas rum..
Jag har haft tråkigt och känt mig stressad, men jag gissar att det är för att imorgon börjar jag mitt nya jobb!!!
Jag skulle ha velat hunnit sy lite också, men är glad för allt annat jag hunnit fixat och samtidigt laddat batterierna.
Maken åkte till tippen och slängde massa bråte och återvinningssaker som vi samlar på i källaren - vips - så nu är det nästan rent där! 
Han var även och köpte en ny router o lite puckar så att vi ska få bättre täckning i huset, såå det var bara å logga in med alla devicer igen på den nya routern.. 
Annars har jag hunnit äta frukost lunch och middag i godan ro, frullen blev i soffan, lunch i köket (värmde på rester från igår) och middag i köket - nu väntar jag med spänning på vad jag ska äta som sent-mellis-mål... Kanske lite oststavar eller nåt sånt... 
Jag måste ju även få med mig lite sånt imorgon - jag har ju ingen aning om hur de gör med sånt.. Fast jag tror att lunchen är 11.30 så då får jag hitta på nåt tills dess... Jag har iallafall sovmorgon imorgon bitti och hinner med en långpromis med de håriga tjejerna. 
 
Jag ska även försöka ta mig ut med grannen (Marianne) såhär på kvällskvisten och jag får väl se om jag får några håriga juveler med mig.. 
 
Jag hoppas att veckan blir njutningsfull <3
 
Jaha, nu kan jag inte lägga till några bilder på bloggen - jag tror att de har verkliga problem på sin sida eftersom det är fel hela tiden...
 
 
 

Kommentera här: