Vilken lycka!

Jag är frisk och kry och har passerat 50 år! Visst går livet som en bergodalbana men ändå!
Jag har många nära och kära som står mig nära och som jag gillar att tillbringa tid med. 
Jag ska byta jobb och prova nya vingar, jag fick dessutom en annan förfrågan igår från ett annat företag - dock så ska jag prova detta nya nu och så får vi se vad framtiden har i sikte. Jag skulle samtidigt vilja jobba mindre och ha närmare till jobbet eller sluta jobba helt och umgås med mina barnbarn för att få möjligheten att se dem växa upp 💜
Ja, jag är kluven och vill få ut massor av livet och göra de saker jag vill göra utan att tänka på alla måsten... 
Jag skulle tex vilja ha lite pengar och anlita nån som åker ner till landet och fixar köket och tada - när vi åker ner igen så är köket renoverat! 
Samma hemma också, jag skulle vilja fixa det köket med - men vill inte lägga min tid på renovering... 
Nu sitter jag här på tåget och njuter av mina drömmar... 
Jag ser fram emot att komma ner till landet imorgon och är jätteglad och tacksam för att Lina tar de håriga tjejerna med sig till landet idag... 💗




Kommentera här: