Fredag och frö-frukost

Jaaa nu är de fredag igen och jag åt Katrin Zytomierska (alltså srttyrzzemska) frukostbröd o kaffe till frukost och självklart fastnar alls frön o nötter mellan alla tänder, så de var att se till att borsta tänderna riktigt ordentligt för att få bort dem.
Jag tog bilen till VH och dagen består av avdelningsmöte hela FM och sen åker jag hemåt vid lunch och kör lite möten hemma, ska ju till frissan idag - även om det egentligen inte passar bra, varken tidsmässigt, ekonomiskt eller humörsmässigt...Men nu är de försent att boka om... Och jag har ju planerat in dagen nu 😂
Vädret är blaskigt och blött, de är ju inte riktigt så att det är roligt att vara ute, men när jag kommer hem ska jag ändå ta ut tjejerna på en längre promenad än imorse, då jag klev i stora blöta snödrivor.... 
Och sen imorgon ska jag få träffa de små underbara juvelerna från Gråbo ❤️ och förhoppningsvis kommer Carro med familj förbi på söndag... Sen ska tjejerna och jag fundera ut hur vi ska tillbringa ledigheten..  Baka är nog en självklarhet.... 😉




Kommentera här: