Fågelkvitter!!!

Wow vilken härlig känsla att få höra fågelkvitter på väg till tåget! Det ger en massa hopp och glädje! Det finns hopp om ljusare tider 🤗
Igår jobbade jag hemifrån och njöt av det, idag sitter jag på tåget på att till jobbet, lite möten o så och dessutom ett "house warming" kanske inte party med snittar och bubbel utan troligen mer en presentation av nya IT ledningen efter majoritetsbytet och lite koll på ombyggnation av en del av statshuset eller nåt...
Jag har matlåda med mig, dock så kanske inte den jag tänkte från början, jag skulle vilja ha typ yoghurt och müsli och att kunna stå på de hela dagen o lite mellis och frukt...
Om jag tar ryggsäcken imorgon så blir de bättre 😊
Nu är de snart dags för solen att visa sig och om den inte vill visa sig får jag hitta andra solstrålar i tillvaron ❤️
Stort GRATTIS till Julia som fyllde 17 år igår och som firades i lördags ❤️❤️❤️


Kommentera här: