Soffhäng..

Jaha, soffhäng de lux... känner att jag verkligen inte har kraft att göra nåt... Kroppen skriker vila och när jag tittar runtomkring och hör att jag får mail på jobbet säger huvudet: "fixa, gör det, sätt fart... du ligger efter" - fast även om huvudet skriker om att göra saker och kroppen säger STOPP - så lyssnar jag på kroppen... Jag sitter nu upp i soffan, har duntäcke och tjocktröja.. Jag har druckit kaffe, även om det inte smakar som det brukar.. 
Jag har två snarkande håriga juveler bredvid mig och jag har också dåligt samvete för att de inte får några utmaningar heller eller att jag orkar göra nåt för att ge dem aktivering.. 
Förutom det dåliga samvetet för att allt förfaller så känner jag ändå att jag får ladda lite batterier genom att bara sitta i soffan och inte göra något alls.. Tankarna hinner ikapp mig och jag har tid att lyssna på dem, såklart slår jag bort några tankar också som inte är relevanta..
Solen har även kommit fram och det ger mig hopp om en ljusare framtid <3
Ta vara på varandra och njut av livet <3
Bitmoji Image
Bitmoji Image
 

Kommentera här: