Svärson på jobbet..

Jaa, idag ringer telefonen när jag sover i möte, men svarar eftersom jag kan och det är Carro. Hon berättar "ni har fel på er passerdörr och Wiktor är på väg till er nu" alright säger jag, 3 D som i David plan 2? Jupp, säger hon...
Så jag står och väntar på honom när han dyker upp med en person - som jag trodde var deras praktikant, men visade sig att han jobbade på samma ställe som mig fast ansvarig för fastigheten - såg dock ut som en praktikant i mina ögon 🤣
Jag kramade om Wiktor och pratade lite och låt honom sen jobba själv..  Nån grej var fel så han åkte iväg och kom tillbaka lite senare.
Jag fick den iväg på house warming i stadshuset och de va alkoholfritt bubbel eller must och lite frukt och godis... För att vi skulle se de nya "ledarna" som tagit sina platser... Roligt att gå runt lite och lite bubbel, men sen tillbaks till jobbet.


Kommentera här: