Tidig morgon!

Maken ska på studiebesök så han har sovmorgon så jag gick upp tidigt och ut med tjejerna o sen drog jag mot jobbet! Ännu en dag fylld med möten! 😣
Solen skiner och de är plusgrader ute så jag är nöjd och vill såklart vara ledig och längtar hem redan och jag hoppas solen skiner när jag kommer hem också så jag får njuta lite.
Annars är det lite ekorrhjul just nu, jag har ett projekt som vill lämna över allt sitt jobb till mig, en kollega slutar snart och det blir ett hål som vi andra får täcka upp... Fast hur svårt kan de vara? De kommer att lösa sig galant...
Idag har jag en lunch dejt med arkitekten i projektet och det ska bli trevligt att sitta o prata i lugn o ro...
Till middag ikväll blir de nog squash plättar med ostfyllning.
Just de, paketet jag skickade till Angelica och de har kommit fram och jag hoppas hon filmar lite när Gråbos bästa tjejer öppnar kartongerna... 💜
Njut av dagen och ta hand om varandra! Och om någon är sjuk - håll er hemma så länge att ni inte smittar!!! 



Kommentera här: