1:a advent

.. och ingen snö.. Jag tycker det är skönt utan, men förstår alla barn som vill ha snö... Jag har ingen längtan till att skrapa rutor, skotta och hålla undan snön och sen dessutom alla som inte kommer ihåg hur man kör när det är halt o snö, de har ju glömt det sen förra året hehe

Idag har iallafall sambon och jag åkt iväg med massa jox till SRV och rensat IGEN.. Vi har också fått upp ljusväggen i trappen, belysning i granen och stakarna i fönstret.. Dessutom så har vi såklart tänt första adventsljuset.

Vi var ute i stormen och promenerade med hundarna och nu är de duschade och fina, jag tog också en dusch eftersom jag är i princip dyngsur efter deras "avskakningar" sin blöta päls..

Planen är att vi ska se "Allt för Sverige" kl. 20.00 och dricka lite glögg, men vi får se om vi orkar hålla oss vakna.. Sömnen har väl inte riktigt infunnit sig i helgen...

Ha en trevlig 1:a advent! Det har vi!

Kommentera här: